Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Tesco που είναι από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στον κόσμο και η μεγαλύτερη στο Ηνωμένο Βασίλειο, εξέδωσε επίσημη συγγνώμη προς τον πελάτη Andrew Kennedy, ο οποίος κατήγγειλε ότι υπέστη ταπείνωση όταν κατηγορήθηκε ψευδώς για κλοπή στο κατάστημα Hurst Park στο Surrey.
Ο Kennedy είχε πραγματοποιήσει αγορές αξίας £75.92 χρησιμοποιώντας το Apple Pay την Μεγάλη Παρασκευή. Καθώς έφευγε από το κατάστημα, τον σταμάτησε υπάλληλος που ισχυρίστηκε ότι δεν είχε πληρώσει, παρά το γεγονός ότι ο Kennedy παρουσίασε αποδεικτικό πληρωμής από την τραπεζική του εφαρμογή.
Η κατάσταση κλιμακώθηκε όταν δεύτερος υπάλληλος φώναξε δημοσίως ότι ο Kennedy δεν είχε πληρώσει, προκαλώντας του αμηχανία μπροστά σε άλλους πελάτες. Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες του Kennedy να αποδείξει την πληρωμή του, οι υπάλληλοι αμφισβήτησαν την εγκυρότητα της συναλλαγής, υποστηρίζοντας ότι ήταν «σε εκκρεμότητα» και δεν θα ολοκληρωνόταν.
Όταν ο Kennedy προσπάθησε να πληρώσει ξανά, η τράπεζά του μπλόκαρε την κάρτα του λόγω υποψίας διπλής χρέωσης. Οι υπάλληλοι του καταστήματος απαίτησαν εναλλακτικό τρόπο πληρωμής, οδηγώντας τον Kennedy να εγκαταλείψει τα ψώνια του και να φύγει.
Αργότερα, ο Kennedy διαπίστωσε ότι η αρχική πληρωμή είχε ολοκληρωθεί επιτυχώς. Όταν επικοινώνησε με το κατάστημα για επιστροφή χρημάτων, του ζητήθηκε να προσκομίσει αποδείξεις ότι δεν είχε πάρει τα προϊόντα, καθώς και να επισκεφθεί το κατάστημα αυτοπροσώπως, παρά το γεγονός ότι ζει σε απόσταση 120 μιλίων.
Ο Kennedy δημοσίευσε την εμπειρία του στην πλατφόρμα X (πρώην Twitter) στις 23 Απριλίου, με την ανάρτησή του να συγκεντρώνει πάνω από 1,3 εκατομμύρια προβολές. Μέχρι το βράδυ της ίδιας ημέρας, το γραφείο του CEO της Tesco επικοινώνησε μαζί του, προσφέροντας επίσημη συγγνώμη, επιστροφή χρημάτων, δωροκάρτα και δωρεά σε φιλανθρωπική οργάνωση.
Η Tesco δήλωσε ότι «λυπάται βαθύτατα για την εμπειρία του κ. Kennedy» και δεσμεύτηκε να επανεξετάσει τις διαδικασίες της για την αποφυγή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον.
Το περιστατικό έχει προκαλέσει ευρύτερη συζήτηση σχετικά με τις πρακτικές ασφάλειας και εξυπηρέτησης πελατών στα σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου.
Πηγή: cibum.gr