Ένα νέο περιστατικό υπερχρέωσης σε εστιατόριο της Μυκόνου έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων, καθώς τουρίστες καταγγέλλουν ότι πλήρωσαν 285 ευρώ για μία μόνο μερίδα θαλασσινά.
Το συμβάν σημειώθηκε σε κατάστημα που έχει απασχολήσει και στο παρελθόν τη κοινή γνώμη -τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων– για αντίστοιχες περιπτώσεις.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες, οι πελάτες δεν είχαν σαφή εικόνα των τιμών πριν παραγγείλουν, με αρκετούς να υποστηρίζουν πως είτε δεν υπήρχαν τιμές στον κατάλογο, είτε αυτές ήταν ασαφείς και παραπλανητικές.
Σε άλλες περιπτώσεις, πιάτα όπως τα καλαμαράκια εμφανίζονται να χρεώνονται ανά κιλό, γεγονός που δυσκολεύει τον υπολογισμό της τελικής τιμής, ειδικά για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τέτοιες πρακτικές.
Το ζήτημα έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς πολλοί χρήστες καταγγέλλουν ότι πρόκειται για «παγίδες» εις βάρος των τουριστών και ζητούν αυστηρότερους ελέγχους στις τουριστικές επιχειρήσεις. Εκφράζονται φόβοι ότι παρόμοια περιστατικά πλήττουν την εικόνα του ελληνικού τουρισμού και δημιουργούν αρνητικές εντυπώσεις στο εξωτερικό.
Η διαφάνεια στις χρεώσεις και η προστασία των επισκεπτών επανέρχονται δυναμικά στην επικαιρότητα: οι καταναλωτές υπογραμμίζουν πως η ενίσχυση των ελέγχων είναι κρίσιμη για να διαφυλαχθεί η αξιοπιστία του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας.
Κατά τη διάρκεια της πρωινής εκπομπής στο Open, ο τοπικός τουριστικός πράκτορας Δημήτρης Οικονόμου τόνισε ότι η φήμη της Μυκόνου έχει υποστεί πλήγμα, με συνέπεια τη μείωση της ζήτησης σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια. Επισήμανε ότι οι εικόνες με τις υπερβολικές τιμές βλάπτουν συνολικά τον προορισμό. Πρόσθεσε δε πως μόνο τα καταλύματα—είτε βραχυχρόνιας μίσθωσης είτε ξενοδοχεία—έχουν προσαρμόσει ανάλογα τις τιμές τους, ενώ οι υπόλοιπες υπηρεσίες (εστίαση, οργανωμένες παραλίες, ξαπλώστρες κ.λπ.) διατηρούν τα κόστη τους αμετάβλητα, σαν να μη συμβαίνει τίποτα.
Δείτε το βίντεο – Η φήμη της Μυκόνου έχει υποστεί πλήγμα