Στα πλαίσια ανάπτυξης και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Εταιρείας Five Senses Consulting και του CEO K. Γιάννη Μπρα ετοιμάστηκαν και παρουσιάστηκαν στα πλαίσια της Seatrade Cruise Talks μια σειρά από 4 υψηλής αξίας δωρεάν Webinars όπου ο καθένας που ενδιαφέρεται για την βιομηχανία της κρουαζιέρας και την ανάπτυξη της μπορεί να τα παρακολουθήσει και να μάθει για τις τελευταίες εξελίξεις του κλάδου.
Σε κάθε επεισόδιο είναι καλεσμένο ένα υψηλόβαθμο στέλεχος από όλες τις οργανικές λειτουργίες μιας εταιρείας από τον προγραμματισμό και την επιλογή των δρομολογίων και προορισμών, τις καινοτομίες σε παγκόσμιους προορισμούς αλλά και πώς να κάνετε το λιμάνι σας ελκυστικό κατά την διάρκεια ενός ελέγχου.
Σε απλή γλώσσα και με πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες μπορείτε να αυξήσετε το γνωστικό σας αντικείμενο/επίπεδο και να μάθετε μικρά μυστικά που κάνουν τον κάθε προορισμό μοναδικό.
Στο πρώτο επεισόδιο δίνουμε τις βασικές πληροφορίες για τις εταιρείες κρουαζιέρας και συζητάμε για τον προγραμματισμό των δρομολογίων, τις παρουσιάσεις των λιμανιών και την δημιουργία περιεχομένου μέσω τοπικών μύθων και ιστοριών.
Ειδικός ομιλητής είναι ο κ. Timothy Littley από τη Seabourn Cruise Line, παρουσιάζοντας σε μια μοναδική συζήτηση ποια είναι τα κριτήρια που χρησιμοποιούνται για την επιλογή ενός προορισμού κρουαζιέρας και πώς οι προορισμοί μπορούν να επηρεάσουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων προγραμματισμού δρομολογίων.
Στο δεύτερο επεισόδιο, μάθετε πώς να προετοιμάσετε μια τριετή στρατηγική και πώς να δημιουργήσετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ κρουαζιέρας. Στη συνέχεια, ακούστε πώς να προετοιμάσετε μια παρουσίαση για το λιμάνι και πώς να δημιουργήσετε το Shore Excursions Destination Excursion Book. Τέλος, μάθετε τα μυστικά για τις συναντήσεις B2B με τα στελέχη της κρουαζιέρας.
Σε αυτήν το μέρος μάθετε από τον προσκεκλημένο ομιλητή μας κ. Ugo Savino από την Carnival Cruise Line πώς μπορείτε να τον εντυπωσιάσετε ως Διευθυντή Ανάπτυξης & Σχεδιασμού Δρομολογίων.
Στο τρίτο επεισόδιο, θα μάθετε για τη σημασία του ιστότοπου του λιμανιού αλλά και των κοινωνικών δικτύων (Social Media). Επίσης μάθετε πώς να δημιουργήσετε έναν αποτελεσματικό εκθεσιακό περίπτερο και γιατί είναι σημαντικό να αναπτύξετε την ιστορία σας και να χρησιμοποιήσετε τους τοπικούς μύθους με τα χαρακτηριστικά του προορισμού σας. Στη συνέχεια, δείτε παραδείγματα έργων βελτίωσης της εμπειρίας των επισκεπτών και κατανοήστε τη σημασία της χρήσης τεχνολογίας για τη βελτίωση των μηνυμάτων σας.
Στην συνομιλία αυτής της συνεδρίας, παρακολουθήστε τον ομιλητή μας κ. Arnaldo Zanonato από την SilverSea Cruises, καθώς συζητά για μερικούς από τους προορισμούς που του ξεχωρίζουν. Μάθετε τι έχουν κάνει αυτοί οι προορισμοί για να καινοτομήσουν, και το πιο σημαντικό, πως να πάτε πηγαίνετε πάνω και πέρα για τους επισκέπτες σας.
Στο επεισόδιο τέσσερα, συζητάμε για την Ανάλυση SWOT για αξιολόγηση και μέτρηση απόδοσης του προορισμού, και την εισαγωγή δεικτών απόδοσης του προορισμού (KPI‘s). Δείτε επίσης, πως χρησιμοποιώντας Secret Shoppers επιτυγχάνετε βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών και τέλος δείτε παραδείγματα δράσεων βελτίωσης λιμένων για την αύξηση της προβολής βασισμένο στα χαρακτηριστικά του προορισμού σας.
Τέλος, ο κ. Chris Martin, από την Holland America Group, συζητά μαζί μας πώς να κάνετε το λιμάνι σας ελκυστικό για μία εταιρεία κρουαζιέρας, ειδικά εάν έρχονται διάφορες κατηγορίες και μεγέθη κρουαζιερόπλοιων.
Βρείτε τα δωρεάν webinars εδώ: ⇒ Webinars & Media