Όσο περνούν οι μέρες μετά την τραγωδία και ενώ σε πολλές περιοχές της χώρας,οι καμπάνες χτυπούν πένθιμα για τις κηδείες των θυμάτων,όλο και νέα στοιχεία έρχονται στο φως.
Σύμφωνα με το Mega,υπήρχε ένα δεδομένο που έδειχνε, ότι τη μοιραία βραδιά και πριν τη θανατηφόρα σύγκρουση,κάτι δεν πήγαινε καλά.
Και αυτό είναι η κατανάλωση της ηλεκτρικής ενέργειας πάνω στη γραμμή.
Υπάρχει ένα τμήμα στη Θεσσαλονίκη, το Ρ6, το οποίο καταγράφει το πόσο ηλεκτρικό ρεύμα καταναλώνει η κάθε γραμμή.
Οι αρχές θορυβήθηκαν,όταν παρατήρησαν πως υπάρχει, πολύ μεγάλη κατανάλωση ρεύματος, κατανάλωση που δε δικαιολογείται,εάν στη γραμμή κινείται μόνο μια αμαξοστοιχία.
Επικοινώνησαν με τον σταθμό των Νέων Πόρων και η απάντηση που πήραν από τον σταθμάρχη, ήταν ότι γνωρίζει πως υπάρχει μόνο η εμπορική αμαξοστοιχία, η οποία κινείται στη γραμμή.
Ο σταθμάρχης των Νέων Πόρων άλλωστε,δεν θα μπορούσε να γνωρίζει τίποτα περισσότερο,αφού στα διαθέσιμα συστήματα,δεν υπάρχει δυνατότητα να δει κανείς πού είναι το κάθε τρένο και τι γίνεται με τις γραμμές.
Στη συνέχεια επικοινώνησαν με τη Λάρισα και από εκεί και πέρα δεν υπάρχει ενημέρωση. Όλα αυτά συνέβησαν στο κρίσιμο 10 λεπτό πριν τη σύγκρουση.